Bitlis Eren Üniversitesi 27 öğretim üyesi alımı yapacak!

Bitlis Eren Üniversitesi 27 öğretim üyesi alımı yapacak!
 Muhabir
Bitlis Eren Üniversitesi 27 öğretim üyesi alacağını açıkladı. Bitlis Eren Üniversitesi öğretim üyesi alımı başvuru tarihleri ve şartları yayımlanan ilanımızda yer alıyor. İşte detaylar…

Bitlis Eren Üniversitesi 27 kişi alacağını bildirdi.

Yayımlanan ilana göre: “Üniversitemiz birimlerine 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca yayınlanan Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği ile "Bitlis Eren Üniversitesi Akademik Yükseltilme ve Atanma Yönergesi" hükümlerine göre öğretim üyesi alınacaktır. Adayların, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımaları gerekmektedir.”

GENEL ŞARTLAR:

PROFESÖR kadrosuna başvuracak adayların dilekçeleri ekinde; Özgeçmiş, Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Doçentlik Belgesi, T.C. Kimlik Kartı Fotokopisi, Fotoğraf (2 adet), Adli Sicil Belgesi,

varsa Yabancı Dil Sınav Sonuç Belgesi, Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi, kamu kurumlarında çalışmış ya da halen çalışmakta olanların hizmet belgeleri (kurum içinden başvuranlar hariç) ve

Yayın Listesi ile birlikte bilimsel çalışma ve yayınlarını içeren PDF formatında hazırlanmış olan, 1 (Bir) adet fiziki dosyayı ve bu dosyadaki belgeleri içeren 6 (Altı) adet USB Flash Bellek ile Personel

Daire Başkanlığına şahsen teslim ederek veya posta ile göndererek başvurmaları gerekmektedir

DOÇENT kadrosuna başvuracak adayların dilekçeleri ekinde; Özgeçmiş, Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Doçentlik Belgesi, T.C. Kimlik Kartı Fotokopisi, Fotoğraf (2 adet), Adli Sicil Belgesi, varsa

Yabancı Dil Sınav Sonuç Belgesi, Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi, kamu kurumlarında çalışmış ya da halen çalışmakta olanların hizmet belgeleri (kurum içinden başvuranlar hariç) ve

Yayın Listesi ile birlikte bilimsel çalışma ve yayınlarını içeren PDF formatında hazırlanmış olan, 1 (Bir) adet fiziki dosyayı ve bu dosyadaki belgeleri içeren 4 (Dört) adet USB Flash Bellek ile Personel

Daire Başkanlığına şahsen teslim ederek veya posta ile göndererek başvurmaları gerekmektedir.

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ kadrosuna başvuracak adayların dilekçeleri ekinde; Özgeçmiş, Lisans, Yüksek Lisans, Doktora veya Sanatta Yeterlilik Belgesi, T.C. Kimlik Kartı Fotokopisi,

Fotoğraf (2 adet), Adli Sicil Belgesi, varsa Yabancı Dil Sınav Sonuç Belgesi, Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi, kamu kurumlarında çalışmış ya da halen çalışmakta olanların hizmet belgeleri

(kurum içinden başvuranlar hariç) ve Yayın Listesi ile birlikte bilimsel çalışma ve yayınlarını içeren PDF formatında hazırlanmış olan, 1 (Bir) adet fiziki dosyayı ve bu dosyadaki belgeleri içeren 4

(Dört) adet USB Flash Bellek ile kadro ilanın yapıldığı Fakülteye/Yüksekokuluna/MeslekYüksekokuluna şahsen teslim ederek veya posta ile göndererek başvurmaları gerekmektedir..

BAŞVURU TARİHİ:

İLK BAŞVURU TARİHİ: 22.08.2024

SON BAŞVURU TARİHİ: 06.09.2024 Cuma günü mesai bitimine kadar.

• ÖNEMLİ NOTLAR:

1-Başvuracak adayların “Bitlis Eren Üniversitesi Akademik Yükseltilme ve Atanma Yönergesi”nde belirlenen koşulları yerine getirmeleri gerekmekte olup, (http://www.bitliseren.edu.tr/) adresinden

Üniversitemiz/Mevzuatlar/Yönergeler kısmından başvuracakları ünvana ait formları eksiksiz doldurup, her sayfası imzalı olacak şekilde başvuru dosyasına eklemeleri zorunludur.

2-Yurtdışından alınan diplomaların ve ünvanların Yükseköğretim Kurulu ve/veya Üniversitelerarası Kuruldan denkliğinin onaylanmış olması gerekmektedir.

3-Başvuracak adayların başvuru formunda bulunan ilan numarasını mutlaka belirtmeleri gerekmektedir.

4-Posta ile yapılacak başvuruların son başvuru tarihi mesai bitimine kadar başvuru yapılacak birime ulaşması gerekmektedir.Postadaki gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu değildir.

5-Adaylar ilan edilen kadrolardan ancak birine başvuru yapabilir, aynı ilan dönemi içinde birden fazla kadroya başvuran adayların başvuruları değerlendirilmez.

6- Teslim edilecek belgelerden E-Devlet üzerinden alınacak karekodlu belgeler kabul edilecek olup E-Devlet üzerinden temin edilemeyen belgelerin noterden veya resmi kurumlarca onaylanmış olması gerekmektedir.

7- İdarenin uygun gördüğü takdirde ilanın her aşaması iptal edilebilir.

ekran-goruntusu-2024-08-22-110856.png

ekran-goruntusu-2024-08-22-110920.png

ekran-goruntusu-2024-08-22-110933.png

Kaynak:Pusula Haber

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.