Süper Lig’de, forma rekabeti

Süper Lig, 2018-2019 sezonunda saha içinden çok saha dışı rekabetleriyle de ön plana çıkıyor. Ligde mücadele edecek birçok takım, formaların üreticilerinde değişime giderken, birçok takım da tasarım açısında yenilikler getirmeye başladı

2018-2019 sezonu, Süper Lig’deki birçok rekabeti de beraberliğinde getirdi. Birçok takım, forma tedarikçilerinde değişime gitti. Ligde bu sezon en çok tercih edilen marka ise Nike oldu. Amerikan firması, bu sezon 9 takımın forma sponsoru olacak. Adidas firması ŞSE 3 takım sponsorluğuyla ligde 2. sırada yer alıyor. Lige yeni adım atan Macron firması ise, bu girişini Trabzonspor ile başlattı ve ardından Yeni Malatyaspor’a da sponsor oldu. Bursaspor geleneği bozmadı ve Puma ile yoluna devam kararı aldı. MKE Ankaragücü, 1. Lig’de geçen sezondan farklı olarak Puma’ya geçiş yaptı. Göztepe Lotto ile Alanyaspor ise Uhisport ile olan anlaşmalarına devam ediyor gözüküyor.

İşte Süper Lig ekiplerinin yeni sezondaki forma tedarikçileri;

Akhisarspor - Nike > Nike

Ankaragücü - Lotto > Puma

Antalyaspor - Nike > Nike

Alanyaspor - Uhisport > Uhisport

Konyapor - Hummel > Nike

Başakşehir - Nike > Nike

Beşiktaş - Adidas >Adidas

Bursaspor - Puma > Puma

Erzurumspor  - Lotto > Nike

Fenerbahçe - Adidas > Adidas

Galatasaray - Nike > Nike

Göztepe - Lotto > Lotto

Kasımpaşa - Nike > Nike

Kayserispor - Nike > Nike

Rizespor - Nike > Nike

Sivasspor - Adidas > Adidas

Malatyaspor - Adidas > Macron

Trabzonspor - Nike > Macron

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

SPOR Haberleri