“Mavi Tik”imiz de oldu…
İnsan boş kalınca sağla solla ve saçma sapan şeylerle uğraşırmış. Bu hafta Konyaspor yönetiminin derdi de “Mavi Tik” oldu. Sosyal medya platformlarında özgün olabilmenin yollarından biri olan mavi tik uygulamasına başvuran Konyaspor yönetimi, bu başvurunun akabinde ne hikmetse tüm sayfaların kapatılacağından habersiz(!) olduğu için Nalçacılılar Derneği’nin 13 senedir emek emek büyüttüğü sayfayı da tabir-i caizse hacılamak zorunda kalarak yollarına devam etmeyi uygun gördüler. İşin acı tarafı bundan hiçbir yöneticinin ve kulüp yetkilisinin haberinin olmaması. Yani ortada yine bir kriz var ve sorduğumuz zaman herkesin ağız aynı; “Valla ortaaaam inan benim haberim yok”…
Kurumsallaşma anlamında adımlar atmaya çalışan ve dönem dönem çok doğru işlere de imza atan Konyaspor Yönetim Kurulu, mavi tik projesine başvurarak bence de doğru olanı yapmıştır. Dünya gündeminin hatırı sayılır bir kısmının sosyal medya platformlarında şekillendiği de dikkate alındığında bu teknolojik hamle gerçekten bir alkışı hak ediyor. Tabii ki bu tip başvurular belli bir resmiyet çerçevesinde ve hiyerarşik düzen içinde yürüyor. Ve tabii ki de bu başvurular belli bir süre önce yapılıyor ve sonucunda ne gibi yaptırımlar ya da değişiklikler olacağı da başvuru sahibi tarafından biliniyor. Yani kimsenin “Valla bizim haberimiz yoktu böyle olacağından ortaaammm” deme gibi bir lüksü yok. Kendisinin haberi yoksa da kulüpte bu iş için yetkilendirilen kişinin haberi mutlaka ve mutlaka oluyor.
Sonuç olarak Konyaspor Kulübü kurumsallaşmanın adımlarından biri olarak başvurmuş olduğu “mavi tik”i almaya hak kazandı ancak bunu yaparken de 13 senedir ciddi emek verilerek büyütülen ve yapılan her paylaşımında Konyaspor’un resmi sayfasından daha çok günden oluşturan bir sayfayı da hiç ettiler. Keşke safiyane(!) yürütüldüğünü iddia ettikleri bu süreçte bu sayfanın adminleriyle de görüş alışverişinde bulunsalardı. Evet yasal noktada bakıldığında haklı yanları var ancak bu başvurunun yapıldığı dönemde bu irtibat kurulmuş olsaydı en azından isim benzerliği taşıyan bu sayfanın da isminin değiştirilmesi sağlanabilirdi. Ama dedim ya iyi niyet çok önemli. Sanıyorum kendi resmi sitelerinden daha fazla gündem oluşturmaya başlayan ve aslında Konyaspor ile ilgili kararların alınmasında esas rolü olan bu sayfa, kulübün içindeki belli kişiler tarafından kıskanıldı ve böyle bir yol çizildi diye düşünüyorum. Her sezon öncesi biz taraftarlar birlik ve beraberlik mesajı vermeye çalıştıkça nedense bu iş birileri tarafından çomaklanmaya çalışılıyor. Ne diyelim, bu tür yollarla bizi yıldıramayacaklarını anlamalılar. 170 bin kişilik bir sayfayı tekrar inşa etmek bizim için maksimum 3 ay demek. Benim burada bahsetmek istediğim aslında ikili ilişkilerde kurulması gereken iyi niyet ve samimiyet. Dışarıya bunu sağlamış gibi gösterip da arka planda bu muameleleri görmek açıkçası bizleri derinden üzüyor.
Ne diyelim sağlık olsun, haa unutmadan şunu da ekleyeyim; Rüzgar Kayadan Sadece Toz Alır…
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.